Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri orqanizm üçün son dərəcə önəmlidir. Onlar fermentlərin bir hissəsidir və ya onları aktivləşdirir. Bu səbəbdən onlar hüceyrə mübadiləsinə və bədəndə gedən bütün proseslərinin özəyinə təsir edir. B qrup vitaminləri ilk növbədə sinir sisteminin düzgün fəaliyyətinə və nəticə etibarilə ruhi sağlamlığa cavabdehdir.

B qrup vitaminlərinin çatışmazlığı ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Onların olmaması qan damarlarında dəyişikliklərlə, sinir sistemi pozuntuları və qanda xolesterin səviyyəsinin pozulması ilə nəticələnir.

B qrup vitaminlərinə əsasən arpa və qarabaşaq yarması, içalat, ət, qara çörək, badam, yumurta, gül kələm, kələm, soğan, sarımsaq, Brüssel kələmi, brokoli, ispanaq, lobya və noxudda rast gəlinir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu vitaminlərə tələbat şirniyyat və karbohidratları həddən artıq qəbul etdikdə daha da artır. Alkoqol, qəhvə və qara çay da B vitaminini məhv edən amillərdəndir.

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri ilə zəngin məhsullardan yeməklə əhval-ruhiyyənizi qaldırın

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Mal əti və ağ lobya lobyalı salat
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Möhtəşəm yay yeməyi

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Kartoffelsalat – alman kartof salatı
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Toyuq ətli Sezar salatı
Toyuq ətli Sezar salatı

Sezar salatı resepti.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri orqanizm üçün son dərəcə önəmlidir. Onlar fermentlərin bir hissəsidir və ya onları aktivləşdirir. Bu səbəbdən onlar hüceyrə mübadiləsinə və bədəndə gedən bütün proseslərinin özəyinə təsir edir. B qrup vitaminləri ilk növbədə sinir sisteminin düzgün fəaliyyətinə və nəticə etibarilə ruhi sağlamlığa cavabdehdir.

B qrup vitaminlərinin çatışmazlığı ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Onların olmaması qan damarlarında dəyişikliklərlə, sinir sistemi pozuntuları və qanda xolesterin səviyyəsinin pozulması ilə nəticələnir.

B qrup vitaminlərinə əsasən arpa və qarabaşaq yarması, içalat, ət, qara çörək, badam, yumurta, gül kələm, kələm, soğan, sarımsaq, Brüssel kələmi, brokoli, ispanaq, lobya və noxudda rast gəlinir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu vitaminlərə tələbat şirniyyat və karbohidratları həddən artıq qəbul etdikdə daha da artır. Alkoqol, qəhvə və qara çay da B vitaminini məhv edən amillərdəndir.

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri ilə zəngin məhsullardan yeməklə əhval-ruhiyyənizi qaldırın

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?