Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri orqanizm üçün son dərəcə önəmlidir. Onlar fermentlərin bir hissəsidir və ya onları aktivləşdirir. Bu səbəbdən onlar hüceyrə mübadiləsinə və bədəndə gedən bütün proseslərinin özəyinə təsir edir. B qrup vitaminləri ilk növbədə sinir sisteminin düzgün fəaliyyətinə və nəticə etibarilə ruhi sağlamlığa cavabdehdir.

B qrup vitaminlərinin çatışmazlığı ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Onların olmaması qan damarlarında dəyişikliklərlə, sinir sistemi pozuntuları və qanda xolesterin səviyyəsinin pozulması ilə nəticələnir.

B qrup vitaminlərinə əsasən arpa və qarabaşaq yarması, içalat, ət, qara çörək, badam, yumurta, gül kələm, kələm, soğan, sarımsaq, Brüssel kələmi, brokoli, ispanaq, lobya və noxudda rast gəlinir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu vitaminlərə tələbat şirniyyat və karbohidratları həddən artıq qəbul etdikdə daha da artır. Alkoqol, qəhvə və qara çay da B vitaminini məhv edən amillərdəndir.

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri ilə zəngin məhsullardan yeməklə əhval-ruhiyyənizi qaldırın

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Kuskuslu Meksika salatı

Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Qarğıdalılı və pestolu burrata pendiri

Qarğıdalılı və pestolu burrata pendiri

Çox dadlı və sadə resept

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Mi krob - işə yemək

Mi krob - işə yemək

Mi krob- qızardılmış Tay əriştəsi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri orqanizm üçün son dərəcə önəmlidir. Onlar fermentlərin bir hissəsidir və ya onları aktivləşdirir. Bu səbəbdən onlar hüceyrə mübadiləsinə və bədəndə gedən bütün proseslərinin özəyinə təsir edir. B qrup vitaminləri ilk növbədə sinir sisteminin düzgün fəaliyyətinə və nəticə etibarilə ruhi sağlamlığa cavabdehdir.

B qrup vitaminlərinin çatışmazlığı ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Onların olmaması qan damarlarında dəyişikliklərlə, sinir sistemi pozuntuları və qanda xolesterin səviyyəsinin pozulması ilə nəticələnir.

B qrup vitaminlərinə əsasən arpa və qarabaşaq yarması, içalat, ət, qara çörək, badam, yumurta, gül kələm, kələm, soğan, sarımsaq, Brüssel kələmi, brokoli, ispanaq, lobya və noxudda rast gəlinir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu vitaminlərə tələbat şirniyyat və karbohidratları həddən artıq qəbul etdikdə daha da artır. Alkoqol, qəhvə və qara çay da B vitaminini məhv edən amillərdəndir.

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri ilə zəngin məhsullardan yeməklə əhval-ruhiyyənizi qaldırın

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?