This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri orqanizm üçün son dərəcə önəmlidir. Onlar fermentlərin bir hissəsidir və ya onları aktivləşdirir. Bu səbəbdən onlar hüceyrə mübadiləsinə və bədəndə gedən bütün proseslərinin özəyinə təsir edir. B qrup vitaminləri ilk növbədə sinir sisteminin düzgün fəaliyyətinə və nəticə etibarilə ruhi sağlamlığa cavabdehdir.

B qrup vitaminlərinin çatışmazlığı ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Onların olmaması qan damarlarında dəyişikliklərlə, sinir sistemi pozuntuları və qanda xolesterin səviyyəsinin pozulması ilə nəticələnir.

B qrup vitaminlərinə əsasən arpa və qarabaşaq yarması, içalat, ət, qara çörək, badam, yumurta, gül kələm, kələm, soğan, sarımsaq, Brüssel kələmi, brokoli, ispanaq, lobya və noxudda rast gəlinir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu vitaminlərə tələbat şirniyyat və karbohidratları həddən artıq qəbul etdikdə daha da artır. Alkoqol, qəhvə və qara çay da B vitaminini məhv edən amillərdəndir.

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri ilə zəngin məhsullardan yeməklə əhval-ruhiyyənizi qaldırın

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?


Recipes that might interest you

Tərəvəzli badımcan ruleti
Tərəvəzli badımcan ruleti

Xüsusi günlər üçün dadlı və ətrli resept

2 persons 30-45 min Medium
Qundelsayağı blinçiklər
Qundelsayağı blinçiklər

Qundesayağı blinçiklərin resepti

3 persons over 45 min Medium
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Meksika mətbəxini sevənləri ən favorit yeməyi - burrito resepti.

12 persons over 45 min Medium
Bişirilmiş can əti – "svickova"
Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can eti resepti – Çex mətbəxinin ənənəvi yeməyi

3 persons over 45 min Medium
Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri orqanizm üçün son dərəcə önəmlidir. Onlar fermentlərin bir hissəsidir və ya onları aktivləşdirir. Bu səbəbdən onlar hüceyrə mübadiləsinə və bədəndə gedən bütün proseslərinin özəyinə təsir edir. B qrup vitaminləri ilk növbədə sinir sisteminin düzgün fəaliyyətinə və nəticə etibarilə ruhi sağlamlığa cavabdehdir.

B qrup vitaminlərinin çatışmazlığı ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Onların olmaması qan damarlarında dəyişikliklərlə, sinir sistemi pozuntuları və qanda xolesterin səviyyəsinin pozulması ilə nəticələnir.

B qrup vitaminlərinə əsasən arpa və qarabaşaq yarması, içalat, ət, qara çörək, badam, yumurta, gül kələm, kələm, soğan, sarımsaq, Brüssel kələmi, brokoli, ispanaq, lobya və noxudda rast gəlinir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu vitaminlərə tələbat şirniyyat və karbohidratları həddən artıq qəbul etdikdə daha da artır. Alkoqol, qəhvə və qara çay da B vitaminini məhv edən amillərdəndir.

Sinirlərinizi sakitləşdirmək və maddələr mübadilənizi gücləndirmək üçün Vitamin B

B vitaminləri ilə zəngin məhsullardan yeməklə əhval-ruhiyyənizi qaldırın

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description