Lazımi qədər qiymətləndirilməmiş C vitamini

Vitamin C immuniteti gücləndirən ən məşhur vitamindir və insanlar arasında ümumi soyuqdəymənin əlacı hesab olunur. Bu səbəbdən ona yaz və qış xəstəlikləri zamanı demək olar ki, hər bir evdə rast gəlmək mümkündür. Onun mütəmadi olaraq qəbulu xüsusən də ağır fiziki işlə məşğul olan insanlarda soyuqdəymə riskini azaldır. Vitamin C qan damarlarını möhkəmləndirir və beləcə asan göyərmənin, qanaxmanın, habelə diş əti qanaxmasının qarşısını alır. O, eyni zamanda “pis” xolesterinin oksidləşməsinə təkan verir və beləcə patoloji aterosklerotik zədələnmələrin azalmasına səbəb olur.

Orqanizmdə C vitamini çatışmazlığı kapillyar damarların zəifləməsinə səbəb ola və həmçinin anemiyaya gətirib çıxara bilər, çünki, bu birləşmə dəmirin hopmasını artırır. Vitamin C mənbələri arasında birinci yeri xaççiçəklilər fəsiləsindən olan tərəvəz və giləmeyvələr, ikinci yeri kartof, üçüncü yeri sarı və yaşıl tərəvəzlər və meyvələr və dördüncü yeri digər meyvə və tərəvəzlər (çiyələk, moruq) tutur. Heyvanlar aləmində isə C vitamininə çox az rast gəlinir.

AZ-VITAMIN-C

Pəhrizinizi C vitamini ilə zənginləşdirin.

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Turş kələm

Turş kələm

Sauerkraut və ya sadəcə turş kələm, dünyada ən məşhur Alman yeməyi sayılır.

8 nəfər 45 deq çox Orta
Blinçiklər

Blinçiklər

İçlikli blinçiklərin hazırlama resepti- ənənəvi yahudi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Tərəvəz salatı

Tərəvəz salatı

Polşalılar tərəfindən sevilən məşhur tərəvəz salatı.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Lazımi qədər qiymətləndirilməmiş C vitamini

Vitamin C immuniteti gücləndirən ən məşhur vitamindir və insanlar arasında ümumi soyuqdəymənin əlacı hesab olunur. Bu səbəbdən ona yaz və qış xəstəlikləri zamanı demək olar ki, hər bir evdə rast gəlmək mümkündür. Onun mütəmadi olaraq qəbulu xüsusən də ağır fiziki işlə məşğul olan insanlarda soyuqdəymə riskini azaldır. Vitamin C qan damarlarını möhkəmləndirir və beləcə asan göyərmənin, qanaxmanın, habelə diş əti qanaxmasının qarşısını alır. O, eyni zamanda “pis” xolesterinin oksidləşməsinə təkan verir və beləcə patoloji aterosklerotik zədələnmələrin azalmasına səbəb olur.

Orqanizmdə C vitamini çatışmazlığı kapillyar damarların zəifləməsinə səbəb ola və həmçinin anemiyaya gətirib çıxara bilər, çünki, bu birləşmə dəmirin hopmasını artırır. Vitamin C mənbələri arasında birinci yeri xaççiçəklilər fəsiləsindən olan tərəvəz və giləmeyvələr, ikinci yeri kartof, üçüncü yeri sarı və yaşıl tərəvəzlər və meyvələr və dördüncü yeri digər meyvə və tərəvəzlər (çiyələk, moruq) tutur. Heyvanlar aləmində isə C vitamininə çox az rast gəlinir.

AZ-VITAMIN-C

Pəhrizinizi C vitamini ilə zənginləşdirin.

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi