Lazımi qədər qiymətləndirilməmiş C vitamini

Vitamin C immuniteti gücləndirən ən məşhur vitamindir və insanlar arasında ümumi soyuqdəymənin əlacı hesab olunur. Bu səbəbdən ona yaz və qış xəstəlikləri zamanı demək olar ki, hər bir evdə rast gəlmək mümkündür. Onun mütəmadi olaraq qəbulu xüsusən də ağır fiziki işlə məşğul olan insanlarda soyuqdəymə riskini azaldır. Vitamin C qan damarlarını möhkəmləndirir və beləcə asan göyərmənin, qanaxmanın, habelə diş əti qanaxmasının qarşısını alır. O, eyni zamanda “pis” xolesterinin oksidləşməsinə təkan verir və beləcə patoloji aterosklerotik zədələnmələrin azalmasına səbəb olur.

Orqanizmdə C vitamini çatışmazlığı kapillyar damarların zəifləməsinə səbəb ola və həmçinin anemiyaya gətirib çıxara bilər, çünki, bu birləşmə dəmirin hopmasını artırır. Vitamin C mənbələri arasında birinci yeri xaççiçəklilər fəsiləsindən olan tərəvəz və giləmeyvələr, ikinci yeri kartof, üçüncü yeri sarı və yaşıl tərəvəzlər və meyvələr və dördüncü yeri digər meyvə və tərəvəzlər (çiyələk, moruq) tutur. Heyvanlar aləmində isə C vitamininə çox az rast gəlinir.

AZ-VITAMIN-C

Pəhrizinizi C vitamini ilə zənginləşdirin.

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Biqos

Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Meksika mətbəxini sevənləri ən favorit yeməyi - burrito resepti.

12 nəfər 45 deq çox Orta
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Möhtəşəm yay yeməyi

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Lazımi qədər qiymətləndirilməmiş C vitamini

Vitamin C immuniteti gücləndirən ən məşhur vitamindir və insanlar arasında ümumi soyuqdəymənin əlacı hesab olunur. Bu səbəbdən ona yaz və qış xəstəlikləri zamanı demək olar ki, hər bir evdə rast gəlmək mümkündür. Onun mütəmadi olaraq qəbulu xüsusən də ağır fiziki işlə məşğul olan insanlarda soyuqdəymə riskini azaldır. Vitamin C qan damarlarını möhkəmləndirir və beləcə asan göyərmənin, qanaxmanın, habelə diş əti qanaxmasının qarşısını alır. O, eyni zamanda “pis” xolesterinin oksidləşməsinə təkan verir və beləcə patoloji aterosklerotik zədələnmələrin azalmasına səbəb olur.

Orqanizmdə C vitamini çatışmazlığı kapillyar damarların zəifləməsinə səbəb ola və həmçinin anemiyaya gətirib çıxara bilər, çünki, bu birləşmə dəmirin hopmasını artırır. Vitamin C mənbələri arasında birinci yeri xaççiçəklilər fəsiləsindən olan tərəvəz və giləmeyvələr, ikinci yeri kartof, üçüncü yeri sarı və yaşıl tərəvəzlər və meyvələr və dördüncü yeri digər meyvə və tərəvəzlər (çiyələk, moruq) tutur. Heyvanlar aləmində isə C vitamininə çox az rast gəlinir.

AZ-VITAMIN-C

Pəhrizinizi C vitamini ilə zənginləşdirin.

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi