Lazımi qədər qiymətləndirilməmiş C vitamini

Vitamin C immuniteti gücləndirən ən məşhur vitamindir və insanlar arasında ümumi soyuqdəymənin əlacı hesab olunur. Bu səbəbdən ona yaz və qış xəstəlikləri zamanı demək olar ki, hər bir evdə rast gəlmək mümkündür. Onun mütəmadi olaraq qəbulu xüsusən də ağır fiziki işlə məşğul olan insanlarda soyuqdəymə riskini azaldır. Vitamin C qan damarlarını möhkəmləndirir və beləcə asan göyərmənin, qanaxmanın, habelə diş əti qanaxmasının qarşısını alır. O, eyni zamanda “pis” xolesterinin oksidləşməsinə təkan verir və beləcə patoloji aterosklerotik zədələnmələrin azalmasına səbəb olur.

Orqanizmdə C vitamini çatışmazlığı kapillyar damarların zəifləməsinə səbəb ola və həmçinin anemiyaya gətirib çıxara bilər, çünki, bu birləşmə dəmirin hopmasını artırır. Vitamin C mənbələri arasında birinci yeri xaççiçəklilər fəsiləsindən olan tərəvəz və giləmeyvələr, ikinci yeri kartof, üçüncü yeri sarı və yaşıl tərəvəzlər və meyvələr və dördüncü yeri digər meyvə və tərəvəzlər (çiyələk, moruq) tutur. Heyvanlar aləmində isə C vitamininə çox az rast gəlinir.

AZ-VITAMIN-C

Pəhrizinizi C vitamini ilə zənginləşdirin.

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Lazımi qədər qiymətləndirilməmiş C vitamini

Vitamin C immuniteti gücləndirən ən məşhur vitamindir və insanlar arasında ümumi soyuqdəymənin əlacı hesab olunur. Bu səbəbdən ona yaz və qış xəstəlikləri zamanı demək olar ki, hər bir evdə rast gəlmək mümkündür. Onun mütəmadi olaraq qəbulu xüsusən də ağır fiziki işlə məşğul olan insanlarda soyuqdəymə riskini azaldır. Vitamin C qan damarlarını möhkəmləndirir və beləcə asan göyərmənin, qanaxmanın, habelə diş əti qanaxmasının qarşısını alır. O, eyni zamanda “pis” xolesterinin oksidləşməsinə təkan verir və beləcə patoloji aterosklerotik zədələnmələrin azalmasına səbəb olur.

Orqanizmdə C vitamini çatışmazlığı kapillyar damarların zəifləməsinə səbəb ola və həmçinin anemiyaya gətirib çıxara bilər, çünki, bu birləşmə dəmirin hopmasını artırır. Vitamin C mənbələri arasında birinci yeri xaççiçəklilər fəsiləsindən olan tərəvəz və giləmeyvələr, ikinci yeri kartof, üçüncü yeri sarı və yaşıl tərəvəzlər və meyvələr və dördüncü yeri digər meyvə və tərəvəzlər (çiyələk, moruq) tutur. Heyvanlar aləmində isə C vitamininə çox az rast gəlinir.

AZ-VITAMIN-C

Pəhrizinizi C vitamini ilə zənginləşdirin.

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası

Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi