Yaşıl noxud - sağlamlıqla dolu toplar

Noxud təkcə qidalandırıcı elementlərlə deyil, eləcə də bədənimiz üçün xeyirli inqrediyentlərlə zəngindir. Bu növ tərəvəz çoxlu protein və karbohidrat verir.Yaşıl noxudlar həmçinin, B vitaminlərinin və C, D, E, K vitaminin zəngin mənbəyidir. O, soda, kalium, kalsium, fosfor, dəmir, mis, kobalt, yod və maqnezium kimi vacib mineral duzlardan ibarətdir.

Sağlam sümüklər

Noxudda olan K vitamini kalsiumun absorbsiyasında vacib rol oynayır. Bədənə nə qədər kalsium getməsindən asılı olmayaraq, əgər K vitamini yoxdursa onun azlığını hiss edirik və bu, sümük minerallaşmasının azalması, sonda isə osteoporozislə nəticələnə bilər.

Antioksidantların zəngin mənbəyi

Yaşıl noxudlar bizi xərçəngdən qoruyan antioksidantlar və anti-iltihab tərkibinə malikdir. Xərçəng birləşmələrini udan və onların bədənə sovrulmasının qarşısımı alan inter alia xlorofilindən (xlorofil maddəsinin törəməsi) ibarətdir. Noxudlar vena sistemimizi “gəncləşdirən” antioksidantlarla- A, E və C vitaminləri ilə zəngindir. Onlar venalarda toplanan xolestrolun miqdarını azaldır və beləliklə, ürək xəstəliyi, aterosklerozun inkişafı zəiflədir. Bundan əlavə, C vitamini immun sistemini aktivləşdirir, dolayısı ilə immunitet hüceyrələrinin və digər bakteriya, viruslarla mübarizə aparan ağ qan hüceyrələrinin effektivliyini və artımını stimullaşdırır.

Mental health

Əqli sağlamlıq

Yaşıl noxudda olan foli turşusu bizim əqli sağlamlığımız və əhval-ruhiyyəmizə böyük təsiri var. O, sinir hüceyrələrinin metabolizmasını, artımını və regenerasiyasını stimullaşdırır.Bu qida elementinin bədəndə əksikliyi, beyin pozulması, məntiqi düşünmənin zəifləməsi ilə nəticələnir ki, bu da yaddaş, öyrənmə və diqqət problemləri yaradır. Fol turşusunun azlığı əsəb xəstəlikləri, aqressiya, hiperaktivlik və depressiyaya səbəb olur.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yağda Siyənək
Yağda Siyənək

Polşada populyar olan yağda siyənək resepti.

5 nəfər 45 deq çox Asan
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Sarımsaqlı baqet
Sarımsaqlı baqet

Рendir və şərabın yanına əla əlavə olan sarımsaqlı baqet resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Xoriatiklər – yunansayağı salat
Xoriatiklər – yunansayağı salat

Xoriatik resepti (yunansayağı salat)- yunan mətbəxinin tacı olan yemək.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Yaşıl noxud - sağlamlıqla dolu toplar

Noxud təkcə qidalandırıcı elementlərlə deyil, eləcə də bədənimiz üçün xeyirli inqrediyentlərlə zəngindir. Bu növ tərəvəz çoxlu protein və karbohidrat verir.Yaşıl noxudlar həmçinin, B vitaminlərinin və C, D, E, K vitaminin zəngin mənbəyidir. O, soda, kalium, kalsium, fosfor, dəmir, mis, kobalt, yod və maqnezium kimi vacib mineral duzlardan ibarətdir.

Sağlam sümüklər

Noxudda olan K vitamini kalsiumun absorbsiyasında vacib rol oynayır. Bədənə nə qədər kalsium getməsindən asılı olmayaraq, əgər K vitamini yoxdursa onun azlığını hiss edirik və bu, sümük minerallaşmasının azalması, sonda isə osteoporozislə nəticələnə bilər.

Antioksidantların zəngin mənbəyi

Yaşıl noxudlar bizi xərçəngdən qoruyan antioksidantlar və anti-iltihab tərkibinə malikdir. Xərçəng birləşmələrini udan və onların bədənə sovrulmasının qarşısımı alan inter alia xlorofilindən (xlorofil maddəsinin törəməsi) ibarətdir. Noxudlar vena sistemimizi “gəncləşdirən” antioksidantlarla- A, E və C vitaminləri ilə zəngindir. Onlar venalarda toplanan xolestrolun miqdarını azaldır və beləliklə, ürək xəstəliyi, aterosklerozun inkişafı zəiflədir. Bundan əlavə, C vitamini immun sistemini aktivləşdirir, dolayısı ilə immunitet hüceyrələrinin və digər bakteriya, viruslarla mübarizə aparan ağ qan hüceyrələrinin effektivliyini və artımını stimullaşdırır.

Mental health

Əqli sağlamlıq

Yaşıl noxudda olan foli turşusu bizim əqli sağlamlığımız və əhval-ruhiyyəmizə böyük təsiri var. O, sinir hüceyrələrinin metabolizmasını, artımını və regenerasiyasını stimullaşdırır.Bu qida elementinin bədəndə əksikliyi, beyin pozulması, məntiqi düşünmənin zəifləməsi ilə nəticələnir ki, bu da yaddaş, öyrənmə və diqqət problemləri yaradır. Fol turşusunun azlığı əsəb xəstəlikləri, aqressiya, hiperaktivlik və depressiyaya səbəb olur.