Yaşıl noxud - sağlamlıqla dolu toplar

Noxud təkcə qidalandırıcı elementlərlə deyil, eləcə də bədənimiz üçün xeyirli inqrediyentlərlə zəngindir. Bu növ tərəvəz çoxlu protein və karbohidrat verir.Yaşıl noxudlar həmçinin, B vitaminlərinin və C, D, E, K vitaminin zəngin mənbəyidir. O, soda, kalium, kalsium, fosfor, dəmir, mis, kobalt, yod və maqnezium kimi vacib mineral duzlardan ibarətdir.

Sağlam sümüklər

Noxudda olan K vitamini kalsiumun absorbsiyasında vacib rol oynayır. Bədənə nə qədər kalsium getməsindən asılı olmayaraq, əgər K vitamini yoxdursa onun azlığını hiss edirik və bu, sümük minerallaşmasının azalması, sonda isə osteoporozislə nəticələnə bilər.

Antioksidantların zəngin mənbəyi

Yaşıl noxudlar bizi xərçəngdən qoruyan antioksidantlar və anti-iltihab tərkibinə malikdir. Xərçəng birləşmələrini udan və onların bədənə sovrulmasının qarşısımı alan inter alia xlorofilindən (xlorofil maddəsinin törəməsi) ibarətdir. Noxudlar vena sistemimizi “gəncləşdirən” antioksidantlarla- A, E və C vitaminləri ilə zəngindir. Onlar venalarda toplanan xolestrolun miqdarını azaldır və beləliklə, ürək xəstəliyi, aterosklerozun inkişafı zəiflədir. Bundan əlavə, C vitamini immun sistemini aktivləşdirir, dolayısı ilə immunitet hüceyrələrinin və digər bakteriya, viruslarla mübarizə aparan ağ qan hüceyrələrinin effektivliyini və artımını stimullaşdırır.

Mental health

Əqli sağlamlıq

Yaşıl noxudda olan foli turşusu bizim əqli sağlamlığımız və əhval-ruhiyyəmizə böyük təsiri var. O, sinir hüceyrələrinin metabolizmasını, artımını və regenerasiyasını stimullaşdırır.Bu qida elementinin bədəndə əksikliyi, beyin pozulması, məntiqi düşünmənin zəifləməsi ilə nəticələnir ki, bu da yaddaş, öyrənmə və diqqət problemləri yaradır. Fol turşusunun azlığı əsəb xəstəlikləri, aqressiya, hiperaktivlik və depressiyaya səbəb olur.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Tərəvəzlər ilə krevet
Tərəvəzlər ilə krevet

Yaponsayağı tərəvəzlər ilə krevet resepti.

3 nəfər 45 deq çox Çətin
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Tərəvəzli badımcan ruleti
Tərəvəzli badımcan ruleti

Xüsusi günlər üçün dadlı və ətrli resept

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Kornişonlu orijinal mitbollar.
Kornişonlu orijinal mitbollar.

Klassik mitbolları yeni şəkildə təqdim etmək olar!

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Yaşıl noxud - sağlamlıqla dolu toplar

Noxud təkcə qidalandırıcı elementlərlə deyil, eləcə də bədənimiz üçün xeyirli inqrediyentlərlə zəngindir. Bu növ tərəvəz çoxlu protein və karbohidrat verir.Yaşıl noxudlar həmçinin, B vitaminlərinin və C, D, E, K vitaminin zəngin mənbəyidir. O, soda, kalium, kalsium, fosfor, dəmir, mis, kobalt, yod və maqnezium kimi vacib mineral duzlardan ibarətdir.

Sağlam sümüklər

Noxudda olan K vitamini kalsiumun absorbsiyasında vacib rol oynayır. Bədənə nə qədər kalsium getməsindən asılı olmayaraq, əgər K vitamini yoxdursa onun azlığını hiss edirik və bu, sümük minerallaşmasının azalması, sonda isə osteoporozislə nəticələnə bilər.

Antioksidantların zəngin mənbəyi

Yaşıl noxudlar bizi xərçəngdən qoruyan antioksidantlar və anti-iltihab tərkibinə malikdir. Xərçəng birləşmələrini udan və onların bədənə sovrulmasının qarşısımı alan inter alia xlorofilindən (xlorofil maddəsinin törəməsi) ibarətdir. Noxudlar vena sistemimizi “gəncləşdirən” antioksidantlarla- A, E və C vitaminləri ilə zəngindir. Onlar venalarda toplanan xolestrolun miqdarını azaldır və beləliklə, ürək xəstəliyi, aterosklerozun inkişafı zəiflədir. Bundan əlavə, C vitamini immun sistemini aktivləşdirir, dolayısı ilə immunitet hüceyrələrinin və digər bakteriya, viruslarla mübarizə aparan ağ qan hüceyrələrinin effektivliyini və artımını stimullaşdırır.

Mental health

Əqli sağlamlıq

Yaşıl noxudda olan foli turşusu bizim əqli sağlamlığımız və əhval-ruhiyyəmizə böyük təsiri var. O, sinir hüceyrələrinin metabolizmasını, artımını və regenerasiyasını stimullaşdırır.Bu qida elementinin bədəndə əksikliyi, beyin pozulması, məntiqi düşünmənin zəifləməsi ilə nəticələnir ki, bu da yaddaş, öyrənmə və diqqət problemləri yaradır. Fol turşusunun azlığı əsəb xəstəlikləri, aqressiya, hiperaktivlik və depressiyaya səbəb olur.