Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər

 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Gaspaço - tərəvəz şorbası
Gaspaço - tərəvəz şorbası

Gaspaço- soyuq tərəvəz şorbasının resepti

6 nəfər 45 deq çox Asan
Ketbular - ət küftələri
Ketbular - ət küftələri

Ketublar ( ət küftəcikləri)- isveç mətbəxinin ənənəvi resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Qarğıdalı keksi
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Yağlı blinçiklər
Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər
 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!