Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər

 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Çapati – hindistan çörəyi
Çapati – hindistan çörəyi

Çapati (hint çörəyi)- çovdar unundan açıq atəştə hazırlanan hint çörəyi.

3 nəfər 45 deq çox Asan
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Şirin qarğıdalılı piroq
Şirin qarğıdalılı piroq

Sizi məmnun edəcək qabarıq, şirəli və dadlı qarğıdalılı piroq!

10 nəfər 45 deq çox Orta
Makaron və tunes ilə Meksika salatı
Makaron və tunes ilə Meksika salatı

Təkrarolunmaz dada malik faydalı və doyumlu salat

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər
 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description