Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər

 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Käsekuchen - çizkeyk, kəsmikli piroq
Käsekuchen - çizkeyk, kəsmikli piroq

Nəinki Almaniyada, başqa ölkələrdə də populyar olan kəsmikli piroq – Käsekuchen-in resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Kartoffelsalat – alman kartof salatı
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər
 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description