This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər

 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!

Recipes that might interest you

Duzlu qızılbalıq
Duzlu qızılbalıq

Mərcimək souslu duzlu qızıl balıq resepti

3 persons over 45 min Medium
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Möhtəşəm yay yeməyi

2 persons 15-30 min Medium
Kuskuslu Meksika salatı
Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 persons 15-30 min Easy
Falafel - vegetarian kotletləri
Falafel - vegetarian kotletləri

Falafel resepti- noxuddan hazırlanan xırçıldayan kotletlər.

4 persons 30-45 min Easy
Təravətli yay görünüşü üçün meyvə və tərəvəzlər
 

Yay görünüşü

Liflər və vitaminlər bağırsaq və dəri üçün faydalıdır və diqqəti toplamağa kömək olur. Gündə 5 dəfə yüngül yeməklər yeyilməlidir. Səhərlərinizi canlanmaq üçün meyvə və ya meyvə şirəsi ilə, eləcə də rahat həzm üçün buğda məhsulları ilə başlayın. Erkən qəlyanaltı üçün təbii yoqurtlar yeyin, amma çalışın ki, onlar təbii, meyvə əlavə edilmiş olsun. Lanç zamanı, tərkibində tərəvəz olan yemək yeyin, tərəvəzləri qızardılmış ətə, balığa və ya tofuya qarnir kimi əlavə edin.

Bu pəhriz ac qalmaq üçün deyil, yeyəcəklərinizi planlı və diqqətli şəkildə seçməyiniz üçündür: yağı az olan, lakin qidalandırıcı ərzaqları seçin. Müxtəlif yeməkləri təcrübədən keçirməkdə azad olun və pəhrizdən zövq alın! Gec qəlyanaltı zamanı çiy meyvə yeyin, lakin bu zaman banan yeməkdən çəkinin, çünki onlar daha çox şəkərli olurlar. Yaxşı olar ki, portağal, qreypfrut və ya limon yeyəsiniz. Nahar üçün, tərəvəz salatı yeyin: sadəcə kələm, soğan və yerkökünü sürtkəcdən keçirin, azca ədviyyat qatın və budur artıq yüngül yeməyiniz hazırdır. Axşam 6-dan sonra yemək yeməyin!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description