Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Yaz pəhrizi

Yaz enerjisi

Yeni il bayramından sonra biz yuxulu, enerjisiz oluruq və dərimizlə bağlı problemlər yaşayırıq. Buna görə də, yeddi günə daha yaxşı hiss etməyimiz üçün yüngül yaz pəhrizini sınamaq məqdəsəuyğundur.

Yaz pəhrizi

Astaca, uzunmüddətli və diqqətli qidalanın

Yeməyin hər tikəsini içki ilə, uzunmüddətli və yaxşıca çeynəmək vacibdir. Yavaş-yavaş toxluq hiss edən kimi yeməyi dayandırmaq lazımdır. Bu sizə aclığınızı tez yatırmaqda kömək edəcək. Tərəvəzləri balaca bıçaq ilə kiçik hissələrə ayırmaq gərəklidir: yerkökü, qırmızı çuğundur, şalğam, kolrabi və qırmızı turp istifadə eləmək lazımdır. Qalın bıçaq ilə sukkini və ənginarı doğramaq olar. Kələm, soğan, xiyar, şüyüd və kərəvizlər üçün nazik bıçaq uyğundur. Sukkini, pomidorlar, bibər və ispanaqlar qalın zolaqlı doğranmalıdır. Tərəvəzlərin bu üsulla hazırlanması, onların tərkibində olan mineralların və vitaminlərin çoxsunun orqanizm tərəfindən rahat istifadəsinə kömək olur.

Yaz pəhrizi

Təmizlənmə pəhrizi

Bu pəhriz arıqlamaq üçün deyil, orqanizmi zəhərli maddələrdən təmizləmək üçün nəzərdə tutulub. Onu ildə 3-4 dəfə təkrarlamaq olar. Pəhrizin əsasını lif və mürəkkəb karbohidratlarla zəngin, lakin proteini az olan ərzaqlar təşkil edir. Yağa və şəkərə məhdudiyyət qoymaq lazımdır.

Yaz pəhrizi

Nümunəvi menyu:

Səhər yeməyi İstəyə uyğun: fitnes çörəyi (3 dilim), ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr), salat və ya doğranmış almalı və tərəvəzli qarğıdalı lopaları. Qəhvə və ya çay, şəkərsiz.
Lanç Ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr) və bir stəkan tərəvəz şirəsi, şəkərsiz.
Nahar Salatlar
Günorta yeməyi Ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr) və bir stəkan tərəvəz şirəsi, şəkərsiz.
Şam yeməyi İstəyə uyğun: qabıqlı bişmiş 2 ədəd orta ölçülü kartof, kiçik boşqabda salatlar və ya tərəvəz supu.
Yatmazdan öncə Ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr) və bir stəkan tərəvəz şirəsi, şəkərsiz. 2 gündən sonra menyuya süd və süd məhsulları (gündəlik 15 qr) əlavə etmək gərəklidir. Pəhrizin təmizləmə effektivliyini artırmaq üçün, gündəlik 2 litr qazsız su içmək lazımdır.
Pəhrizin tərkibində protein və doymuş yağlar az olduğu üçün 7 gündən artıq vaxt almamalıdır.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Mayonez
Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Düyü və qırmızı lobya ilə doldurulmuş pomidorlar
Düyü və qırmızı lobya ilə doldurulmuş pomidorlar

Ənənəvi tərkibli parlaq yemək

2 nəfər 45 deq çox Orta
Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Kuskuslu Meksika salatı
Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Yaz pəhrizi

Yaz enerjisi

Yeni il bayramından sonra biz yuxulu, enerjisiz oluruq və dərimizlə bağlı problemlər yaşayırıq. Buna görə də, yeddi günə daha yaxşı hiss etməyimiz üçün yüngül yaz pəhrizini sınamaq məqdəsəuyğundur.

Yaz pəhrizi

Astaca, uzunmüddətli və diqqətli qidalanın

Yeməyin hər tikəsini içki ilə, uzunmüddətli və yaxşıca çeynəmək vacibdir. Yavaş-yavaş toxluq hiss edən kimi yeməyi dayandırmaq lazımdır. Bu sizə aclığınızı tez yatırmaqda kömək edəcək. Tərəvəzləri balaca bıçaq ilə kiçik hissələrə ayırmaq gərəklidir: yerkökü, qırmızı çuğundur, şalğam, kolrabi və qırmızı turp istifadə eləmək lazımdır. Qalın bıçaq ilə sukkini və ənginarı doğramaq olar. Kələm, soğan, xiyar, şüyüd və kərəvizlər üçün nazik bıçaq uyğundur. Sukkini, pomidorlar, bibər və ispanaqlar qalın zolaqlı doğranmalıdır. Tərəvəzlərin bu üsulla hazırlanması, onların tərkibində olan mineralların və vitaminlərin çoxsunun orqanizm tərəfindən rahat istifadəsinə kömək olur.

Yaz pəhrizi

Təmizlənmə pəhrizi

Bu pəhriz arıqlamaq üçün deyil, orqanizmi zəhərli maddələrdən təmizləmək üçün nəzərdə tutulub. Onu ildə 3-4 dəfə təkrarlamaq olar. Pəhrizin əsasını lif və mürəkkəb karbohidratlarla zəngin, lakin proteini az olan ərzaqlar təşkil edir. Yağa və şəkərə məhdudiyyət qoymaq lazımdır.

Yaz pəhrizi

Nümunəvi menyu:

Səhər yeməyi İstəyə uyğun: fitnes çörəyi (3 dilim), ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr), salat və ya doğranmış almalı və tərəvəzli qarğıdalı lopaları. Qəhvə və ya çay, şəkərsiz.
Lanç Ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr) və bir stəkan tərəvəz şirəsi, şəkərsiz.
Nahar Salatlar
Günorta yeməyi Ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr) və bir stəkan tərəvəz şirəsi, şəkərsiz.
Şam yeməyi İstəyə uyğun: qabıqlı bişmiş 2 ədəd orta ölçülü kartof, kiçik boşqabda salatlar və ya tərəvəz supu.
Yatmazdan öncə Ələnməmiş undan hazırlanmış bulka (40 qr) və bir stəkan tərəvəz şirəsi, şəkərsiz. 2 gündən sonra menyuya süd və süd məhsulları (gündəlik 15 qr) əlavə etmək gərəklidir. Pəhrizin təmizləmə effektivliyini artırmaq üçün, gündəlik 2 litr qazsız su içmək lazımdır.
Pəhrizin tərkibində protein və doymuş yağlar az olduğu üçün 7 gündən artıq vaxt almamalıdır.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description