Yaz yorğunluğunu necə müalicə etməli?

Yaz yorğunluğuna necə qalib gəlməli?

Qış pəhrizi vitaminlərlə zəngin olmadığı üçün yaz fəslinə keçid zamanı biz enerji azlığından əziyyət çəkirik, fikrimizi cəmləyə bilmirik, heçnə etmək istəmirik və əhvalımız yaxşı olmur. Həmçinin, tez-tez soyuqdəyməmiz olur. Bu hər il baş verir, lakin sağlamlığımızı qoruya bilmirik. Bu həftələr ərzində əhvalımızı qaldırmaq üçün, pəhrizimizə fikir verməli və gündəlik vərdişlərimizə bəzi şeyləri əlavə etməliyik

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • fiziki aktiv olun
  • bacardığınız qədər tərləyin - 15 dəqiqəlik günorta gəzintisi möcüzələr yarada bilər.
  • Çoxlu su içməyi də unutmayın.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Yüksək enerji üçün tərəvəz reseptləri

Professionalların tövsiyyə etdiyi kimi, bədənə çoxlu vitaminlər vermək lazımdır.

Энергетические овощные рецепты

Vitaminlərin əsas mənbəyi nədir? Möhtəşəm tərəvəzlərdən dadlı yeməklər!  Tərəvəzləri günün bütün yeməklərində istifadə edə bilərsiniz, hətta onları dadlı şirə kimi içə bilərsiniz- donmuş ispanaq bunun üçün əladır!

смузи

Bütün yeməklər üçün - səhər yeməyindən, lanç və nahara kimi möhtəşəm reseptləri buradan əldə edə bilərsiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qundelsayağı blinçiklər
Qundelsayağı blinçiklər

Qundesayağı blinçiklərin resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Gaspaço - tərəvəz şorbası
Gaspaço - tərəvəz şorbası

Gaspaço- soyuq tərəvəz şorbasının resepti

6 nəfər 45 deq çox Asan
Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Yaz yorğunluğunu necə müalicə etməli?

Yaz yorğunluğuna necə qalib gəlməli?

Qış pəhrizi vitaminlərlə zəngin olmadığı üçün yaz fəslinə keçid zamanı biz enerji azlığından əziyyət çəkirik, fikrimizi cəmləyə bilmirik, heçnə etmək istəmirik və əhvalımız yaxşı olmur. Həmçinin, tez-tez soyuqdəyməmiz olur. Bu hər il baş verir, lakin sağlamlığımızı qoruya bilmirik. Bu həftələr ərzində əhvalımızı qaldırmaq üçün, pəhrizimizə fikir verməli və gündəlik vərdişlərimizə bəzi şeyləri əlavə etməliyik

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • fiziki aktiv olun
  • bacardığınız qədər tərləyin - 15 dəqiqəlik günorta gəzintisi möcüzələr yarada bilər.
  • Çoxlu su içməyi də unutmayın.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Yüksək enerji üçün tərəvəz reseptləri

Professionalların tövsiyyə etdiyi kimi, bədənə çoxlu vitaminlər vermək lazımdır.

Энергетические овощные рецепты

Vitaminlərin əsas mənbəyi nədir? Möhtəşəm tərəvəzlərdən dadlı yeməklər!  Tərəvəzləri günün bütün yeməklərində istifadə edə bilərsiniz, hətta onları dadlı şirə kimi içə bilərsiniz- donmuş ispanaq bunun üçün əladır!

смузи

Bütün yeməklər üçün - səhər yeməyindən, lanç və nahara kimi möhtəşəm reseptləri buradan əldə edə bilərsiniz.