Yaz yorğunluğunu necə müalicə etməli?

Yaz yorğunluğuna necə qalib gəlməli?

Qış pəhrizi vitaminlərlə zəngin olmadığı üçün yaz fəslinə keçid zamanı biz enerji azlığından əziyyət çəkirik, fikrimizi cəmləyə bilmirik, heçnə etmək istəmirik və əhvalımız yaxşı olmur. Həmçinin, tez-tez soyuqdəyməmiz olur. Bu hər il baş verir, lakin sağlamlığımızı qoruya bilmirik. Bu həftələr ərzində əhvalımızı qaldırmaq üçün, pəhrizimizə fikir verməli və gündəlik vərdişlərimizə bəzi şeyləri əlavə etməliyik

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • fiziki aktiv olun
  • bacardığınız qədər tərləyin - 15 dəqiqəlik günorta gəzintisi möcüzələr yarada bilər.
  • Çoxlu su içməyi də unutmayın.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Yüksək enerji üçün tərəvəz reseptləri

Professionalların tövsiyyə etdiyi kimi, bədənə çoxlu vitaminlər vermək lazımdır.

Энергетические овощные рецепты

Vitaminlərin əsas mənbəyi nədir? Möhtəşəm tərəvəzlərdən dadlı yeməklər!  Tərəvəzləri günün bütün yeməklərində istifadə edə bilərsiniz, hətta onları dadlı şirə kimi içə bilərsiniz- donmuş ispanaq bunun üçün əladır!

смузи

Bütün yeməklər üçün - səhər yeməyindən, lanç və nahara kimi möhtəşəm reseptləri buradan əldə edə bilərsiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Falafel - vegetarian kotletləri
Falafel - vegetarian kotletləri

Falafel resepti- noxuddan hazırlanan xırçıldayan kotletlər.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Turş kələm
Turş kələm

Sauerkraut və ya sadəcə turş kələm, dünyada ən məşhur Alman yeməyi sayılır.

8 nəfər 45 deq çox Orta
Qarğıdalılı və pestolu burrata pendiri
Qarğıdalılı və pestolu burrata pendiri

Çox dadlı və sadə resept

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Yaz yorğunluğunu necə müalicə etməli?

Yaz yorğunluğuna necə qalib gəlməli?

Qış pəhrizi vitaminlərlə zəngin olmadığı üçün yaz fəslinə keçid zamanı biz enerji azlığından əziyyət çəkirik, fikrimizi cəmləyə bilmirik, heçnə etmək istəmirik və əhvalımız yaxşı olmur. Həmçinin, tez-tez soyuqdəyməmiz olur. Bu hər il baş verir, lakin sağlamlığımızı qoruya bilmirik. Bu həftələr ərzində əhvalımızı qaldırmaq üçün, pəhrizimizə fikir verməli və gündəlik vərdişlərimizə bəzi şeyləri əlavə etməliyik

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • fiziki aktiv olun
  • bacardığınız qədər tərləyin - 15 dəqiqəlik günorta gəzintisi möcüzələr yarada bilər.
  • Çoxlu su içməyi də unutmayın.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Yüksək enerji üçün tərəvəz reseptləri

Professionalların tövsiyyə etdiyi kimi, bədənə çoxlu vitaminlər vermək lazımdır.

Энергетические овощные рецепты

Vitaminlərin əsas mənbəyi nədir? Möhtəşəm tərəvəzlərdən dadlı yeməklər!  Tərəvəzləri günün bütün yeməklərində istifadə edə bilərsiniz, hətta onları dadlı şirə kimi içə bilərsiniz- donmuş ispanaq bunun üçün əladır!

смузи

Bütün yeməklər üçün - səhər yeməyindən, lanç və nahara kimi möhtəşəm reseptləri buradan əldə edə bilərsiniz.