Yazda vitamin çatışmazlığına necə hazır olmalı?

Yaz pəhrizi

Весенний рацион

Qışdan sonra bədənimiz yorğun olur, əhvalımızı qaldıran və D vitamin yaratmaqda kömək edən gün işığından ötrü darıxırıq. Qışda yediyimiz qidalar da vitaminlə zəngin olmur. Bunda görə də, qış bitən kimi bədənimizə çoxlu vitaminlər verməliyik ki, enerjili, xoşbəxt, güclü və sağlam olaq. Pəhriziniz aşağıdakılarla zəngin olmalıdır:

  • süd məhsulları
  • ət
  • tam buğda çörəkləri
  • meyvə
  • və tərəvəzlər

цельнозерновой хлеб

Tərəvəzlərdə vitaminlər

Tərəvəzlər vitaminlərin ən yaxşı mənbəyidir. Çoxlu möhtəşəm dadlı tərəvəzlər var və onlar orqanizmimizə, xüsusilə qışdan sonra lazım olan müxtəlif vitaminlər verir. Dondurulmuş tərəvəzlər əladır, çünki onlar iri miqdarda vitaminlərə malik olur və hazırlanması asan olur. Onları heyrətləndirivi lançlara və naharlara çevirin!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A və K vitamini üçün- brokoli, brüssel kələmi, yerkökü, yaşıl noxud yeyin,
  • C vitamini üçün – brokoli və brüssel kələmi yeyin,
  • D vitamini üçün – göbələk yeyin.

Чтобы получить витамин А и К

Bilmək vacibdir: Stress vitaminlərin bədənə sovrulmasının qarşısını alır, buna görə də- Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin!


Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Voldorf-Astoriya salatı
Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Dxal– şorba-püre
Dxal– şorba-püre

Dxal- fərqli növ paxlalılardan bişirilən püre şorbsıdır.Şorbanın tərkibində lobya,noxud,mərci və hint ədvalar var.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Blinçiklər
Blinçiklər

İçlikli blinçiklərin hazırlama resepti- ənənəvi yahudi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Yazda vitamin çatışmazlığına necə hazır olmalı?

Yaz pəhrizi

Весенний рацион

Qışdan sonra bədənimiz yorğun olur, əhvalımızı qaldıran və D vitamin yaratmaqda kömək edən gün işığından ötrü darıxırıq. Qışda yediyimiz qidalar da vitaminlə zəngin olmur. Bunda görə də, qış bitən kimi bədənimizə çoxlu vitaminlər verməliyik ki, enerjili, xoşbəxt, güclü və sağlam olaq. Pəhriziniz aşağıdakılarla zəngin olmalıdır:

  • süd məhsulları
  • ət
  • tam buğda çörəkləri
  • meyvə
  • və tərəvəzlər

цельнозерновой хлеб

Tərəvəzlərdə vitaminlər

Tərəvəzlər vitaminlərin ən yaxşı mənbəyidir. Çoxlu möhtəşəm dadlı tərəvəzlər var və onlar orqanizmimizə, xüsusilə qışdan sonra lazım olan müxtəlif vitaminlər verir. Dondurulmuş tərəvəzlər əladır, çünki onlar iri miqdarda vitaminlərə malik olur və hazırlanması asan olur. Onları heyrətləndirivi lançlara və naharlara çevirin!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A və K vitamini üçün- brokoli, brüssel kələmi, yerkökü, yaşıl noxud yeyin,
  • C vitamini üçün – brokoli və brüssel kələmi yeyin,
  • D vitamini üçün – göbələk yeyin.

Чтобы получить витамин А и К

Bilmək vacibdir: Stress vitaminlərin bədənə sovrulmasının qarşısını alır, buna görə də- Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin!


Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin