Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Yazda vitamin çatışmazlığına necə hazır olmalı?

Yaz pəhrizi

Весенний рацион

Qışdan sonra bədənimiz yorğun olur, əhvalımızı qaldıran və D vitamin yaratmaqda kömək edən gün işığından ötrü darıxırıq. Qışda yediyimiz qidalar da vitaminlə zəngin olmur. Bunda görə də, qış bitən kimi bədənimizə çoxlu vitaminlər verməliyik ki, enerjili, xoşbəxt, güclü və sağlam olaq. Pəhriziniz aşağıdakılarla zəngin olmalıdır:

  • süd məhsulları
  • ət
  • tam buğda çörəkləri
  • meyvə
  • və tərəvəzlər

цельнозерновой хлеб

Tərəvəzlərdə vitaminlər

Tərəvəzlər vitaminlərin ən yaxşı mənbəyidir. Çoxlu möhtəşəm dadlı tərəvəzlər var və onlar orqanizmimizə, xüsusilə qışdan sonra lazım olan müxtəlif vitaminlər verir. Dondurulmuş tərəvəzlər əladır, çünki onlar iri miqdarda vitaminlərə malik olur və hazırlanması asan olur. Onları heyrətləndirivi lançlara və naharlara çevirin!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A və K vitamini üçün- brokoli, brüssel kələmi, yerkökü, yaşıl noxud yeyin,
  • C vitamini üçün – brokoli və brüssel kələmi yeyin,
  • D vitamini üçün – göbələk yeyin.

Чтобы получить витамин А и К

Bilmək vacibdir: Stress vitaminlərin bədənə sovrulmasının qarşısını alır, buna görə də- Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin!


Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Şirin qarğıdalılı piroq
Şirin qarğıdalılı piroq

Sizi məmnun edəcək qabarıq, şirəli və dadlı qarğıdalılı piroq!

10 nəfər 45 deq çox Orta
Kornişonlu orijinal mitbollar.
Kornişonlu orijinal mitbollar.

Klassik mitbolları yeni şəkildə təqdim etmək olar!

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Hindistansayağı karri toyuğu
Hindistansayağı karri toyuğu

Kari sousunda hindsayağı toyuğunun resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Yazda vitamin çatışmazlığına necə hazır olmalı?

Yaz pəhrizi

Весенний рацион

Qışdan sonra bədənimiz yorğun olur, əhvalımızı qaldıran və D vitamin yaratmaqda kömək edən gün işığından ötrü darıxırıq. Qışda yediyimiz qidalar da vitaminlə zəngin olmur. Bunda görə də, qış bitən kimi bədənimizə çoxlu vitaminlər verməliyik ki, enerjili, xoşbəxt, güclü və sağlam olaq. Pəhriziniz aşağıdakılarla zəngin olmalıdır:

  • süd məhsulları
  • ət
  • tam buğda çörəkləri
  • meyvə
  • və tərəvəzlər

цельнозерновой хлеб

Tərəvəzlərdə vitaminlər

Tərəvəzlər vitaminlərin ən yaxşı mənbəyidir. Çoxlu möhtəşəm dadlı tərəvəzlər var və onlar orqanizmimizə, xüsusilə qışdan sonra lazım olan müxtəlif vitaminlər verir. Dondurulmuş tərəvəzlər əladır, çünki onlar iri miqdarda vitaminlərə malik olur və hazırlanması asan olur. Onları heyrətləndirivi lançlara və naharlara çevirin!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A və K vitamini üçün- brokoli, brüssel kələmi, yerkökü, yaşıl noxud yeyin,
  • C vitamini üçün – brokoli və brüssel kələmi yeyin,
  • D vitamini üçün – göbələk yeyin.

Чтобы получить витамин А и К

Bilmək vacibdir: Stress vitaminlərin bədənə sovrulmasının qarşısını alır, buna görə də- Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin!


Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description