Yazda vitamin çatışmazlığına necə hazır olmalı?

Yaz pəhrizi

Весенний рацион

Qışdan sonra bədənimiz yorğun olur, əhvalımızı qaldıran və D vitamin yaratmaqda kömək edən gün işığından ötrü darıxırıq. Qışda yediyimiz qidalar da vitaminlə zəngin olmur. Bunda görə də, qış bitən kimi bədənimizə çoxlu vitaminlər verməliyik ki, enerjili, xoşbəxt, güclü və sağlam olaq. Pəhriziniz aşağıdakılarla zəngin olmalıdır:

  • süd məhsulları
  • ət
  • tam buğda çörəkləri
  • meyvə
  • və tərəvəzlər

цельнозерновой хлеб

Tərəvəzlərdə vitaminlər

Tərəvəzlər vitaminlərin ən yaxşı mənbəyidir. Çoxlu möhtəşəm dadlı tərəvəzlər var və onlar orqanizmimizə, xüsusilə qışdan sonra lazım olan müxtəlif vitaminlər verir. Dondurulmuş tərəvəzlər əladır, çünki onlar iri miqdarda vitaminlərə malik olur və hazırlanması asan olur. Onları heyrətləndirivi lançlara və naharlara çevirin!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A və K vitamini üçün- brokoli, brüssel kələmi, yerkökü, yaşıl noxud yeyin,
  • C vitamini üçün – brokoli və brüssel kələmi yeyin,
  • D vitamini üçün – göbələk yeyin.

Чтобы получить витамин А и К

Bilmək vacibdir: Stress vitaminlərin bədənə sovrulmasının qarşısını alır, buna görə də- Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin!


Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Mayonez
Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Siciliya spagettisi - tunes balıqlı İtalyan makaronu
Siciliya spagettisi - tunes balıqlı İtalyan makaronu

Siciliya spagettisi üçün resept - italyan mətbəxindən spesifik yemək.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Yazda vitamin çatışmazlığına necə hazır olmalı?

Yaz pəhrizi

Весенний рацион

Qışdan sonra bədənimiz yorğun olur, əhvalımızı qaldıran və D vitamin yaratmaqda kömək edən gün işığından ötrü darıxırıq. Qışda yediyimiz qidalar da vitaminlə zəngin olmur. Bunda görə də, qış bitən kimi bədənimizə çoxlu vitaminlər verməliyik ki, enerjili, xoşbəxt, güclü və sağlam olaq. Pəhriziniz aşağıdakılarla zəngin olmalıdır:

  • süd məhsulları
  • ət
  • tam buğda çörəkləri
  • meyvə
  • və tərəvəzlər

цельнозерновой хлеб

Tərəvəzlərdə vitaminlər

Tərəvəzlər vitaminlərin ən yaxşı mənbəyidir. Çoxlu möhtəşəm dadlı tərəvəzlər var və onlar orqanizmimizə, xüsusilə qışdan sonra lazım olan müxtəlif vitaminlər verir. Dondurulmuş tərəvəzlər əladır, çünki onlar iri miqdarda vitaminlərə malik olur və hazırlanması asan olur. Onları heyrətləndirivi lançlara və naharlara çevirin!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A və K vitamini üçün- brokoli, brüssel kələmi, yerkökü, yaşıl noxud yeyin,
  • C vitamini üçün – brokoli və brüssel kələmi yeyin,
  • D vitamini üçün – göbələk yeyin.

Чтобы получить витамин А и К

Bilmək vacibdir: Stress vitaminlərin bədənə sovrulmasının qarşısını alır, buna görə də- Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin!


Sakitləşin və tərəvəzlər yeyin

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description