Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Yemək vərdişləri - sağlam yemək tərzinə keçmə

Yemək vərdişləri
 

Gündə 5 dəfə tərəvəz və meyvələr

Tərəvəzlər əsasən sağlam karbohidratlar, vitaminminerallardan ibarətdir. Meyvələr bizə əsasən vitaminləri verir. Onlardan marketlərimizdə çoxdur. Hətta, qışda belə böyük çeşid var. Əgər təzə meyvə və tərəvəzlər əldə edə bilməsək, donmuş və konservləşdirilmiş meyvələr həmişə var.

Su və fiziki fəaliyyət

Hər gün su içmək vərdişini inkişaf etdirək - bu bizim pəhrizimizin əvəzedilməz inqredientidir. Yetkin şəxs hər gün 1.5 l-dən 2 l-ə qədər maye içməlidir. Əgər sağlamlığımız vacibdirsə, daha bir yaxşı vərdiş fiziki fəaliyyətdir ki, bu zaman daha çox maye içmək lazımdır. Yaxşı olardı ki, bizə zövq verən fiziki fəaliyyət formasını seçək.

Yemək mədəniyyəti

Qonaqlıqda olarkən, sadəcə sevmədiyinizə görə ispanaq yeməmək düzgün deyil. Ən əsası isə, onu boşqabda buraxmaq ağıllı hərəkət deyil, çünki çoxlu vitaminlərdən ibarətdir. Yeni dadlar kəşf etmək və ya yeni yeməkdə dadları təzə versiyada əldə etmək çox xoşagələn ola bilər; bu həmçinin, menyumuzu zənginləşdirə və bədənimizi çatışmayan qidalandırıcı elementlərlə təmin edə bilər.

Bazarlıq planı

Əgər bazarlığı planlayırıqsa, nə yeyəcəyimizə nəzarət etmək asan olacaq və bu bizə sağlam və çeşidli olanları yemək imkanları verəcək. Yüngül yeməklər seçərkən yoğurt, meyvələr, tərəvəzlər və qoz-fındıq seçək. Şirniyyat seçərkən, sadəcə boş kalori olmayanları seçək.

 
 

Heyvan yağlarının bitki yağları ilə əvəz etmək

Heyvan mənşəli yağlar bədənimizdə xolesterolun miqdarını artırır; buna görə də, ət alarkən onun yavan olub olmadığına diqqət etmək lazımdır. Biz həmçinin, yeməkləri bitki və ya zeytun yağları ilə hazırlamağı öyrənməliyik. Yeməkləri yağsız qızartmağa imkan verən, yaxşı qızardan tavaya pul xərcləməyə dəyər.

Daha az duz və şəkər

Duzun insan bədənində həyati önəmi var, lakin yetişkin üçün gündəlik qəbul 5-6 qr-ı keçməməlidir. Biz həmçinin, pəhrizimizdəki şəkər qəbulunu da məhdudlaşdırmalıyıq. Həyatımıza sağlam yemək tərzi gətirmək çətin deyil.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Dip tahina - küncüt məcunu
Dip tahina - küncüt məcunu

Dip tahina resepti- küncüt sousundan hazırlanan sous

4 nəfər 15 dəq az Asan
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Falafel - vegetarian kotletləri
Falafel - vegetarian kotletləri

Falafel resepti- noxuddan hazırlanan xırçıldayan kotletlər.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Yemək vərdişləri - sağlam yemək tərzinə keçmə
Yemək vərdişləri
 

Gündə 5 dəfə tərəvəz və meyvələr

Tərəvəzlər əsasən sağlam karbohidratlar, vitaminminerallardan ibarətdir. Meyvələr bizə əsasən vitaminləri verir. Onlardan marketlərimizdə çoxdur. Hətta, qışda belə böyük çeşid var. Əgər təzə meyvə və tərəvəzlər əldə edə bilməsək, donmuş və konservləşdirilmiş meyvələr həmişə var.

Su və fiziki fəaliyyət

Hər gün su içmək vərdişini inkişaf etdirək - bu bizim pəhrizimizin əvəzedilməz inqredientidir. Yetkin şəxs hər gün 1.5 l-dən 2 l-ə qədər maye içməlidir. Əgər sağlamlığımız vacibdirsə, daha bir yaxşı vərdiş fiziki fəaliyyətdir ki, bu zaman daha çox maye içmək lazımdır. Yaxşı olardı ki, bizə zövq verən fiziki fəaliyyət formasını seçək.

Yemək mədəniyyəti

Qonaqlıqda olarkən, sadəcə sevmədiyinizə görə ispanaq yeməmək düzgün deyil. Ən əsası isə, onu boşqabda buraxmaq ağıllı hərəkət deyil, çünki çoxlu vitaminlərdən ibarətdir. Yeni dadlar kəşf etmək və ya yeni yeməkdə dadları təzə versiyada əldə etmək çox xoşagələn ola bilər; bu həmçinin, menyumuzu zənginləşdirə və bədənimizi çatışmayan qidalandırıcı elementlərlə təmin edə bilər.

Bazarlıq planı

Əgər bazarlığı planlayırıqsa, nə yeyəcəyimizə nəzarət etmək asan olacaq və bu bizə sağlam və çeşidli olanları yemək imkanları verəcək. Yüngül yeməklər seçərkən yoğurt, meyvələr, tərəvəzlər və qoz-fındıq seçək. Şirniyyat seçərkən, sadəcə boş kalori olmayanları seçək.

 
 

Heyvan yağlarının bitki yağları ilə əvəz etmək

Heyvan mənşəli yağlar bədənimizdə xolesterolun miqdarını artırır; buna görə də, ət alarkən onun yavan olub olmadığına diqqət etmək lazımdır. Biz həmçinin, yeməkləri bitki və ya zeytun yağları ilə hazırlamağı öyrənməliyik. Yeməkləri yağsız qızartmağa imkan verən, yaxşı qızardan tavaya pul xərcləməyə dəyər.

Daha az duz və şəkər

Duzun insan bədənində həyati önəmi var, lakin yetişkin üçün gündəlik qəbul 5-6 qr-ı keçməməlidir. Biz həmçinin, pəhrizimizdəki şəkər qəbulunu da məhdudlaşdırmalıyıq. Həyatımıza sağlam yemək tərzi gətirmək çətin deyil.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description