Yoqa

Informative &∓ researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
Yoqa həmin fəlsəfi sistemi icad edən və onu bu cür adlandıran hindu müdrikləri tərəfindən yaradılmış 5 min yaşlı Hindistan təlimidir.

Bədənin və ağlın təkmilləşməsi

Yoqa elementləri əzələ dartma və əyilmə məşqləri əlavə edilir. Yoqa bədən və yaddaşı təkmilləşdirən və həyat tərzinə çevrilən metod kimi anlaşılmalıdır.

Relaksasiya, elastiklik və pozitiv düşünmə

Bu məşqlərin əsas hissəsi fiziki pozalar və ya Asanalar, nəfəsalma üsulları və ya Pranayama və daha elastik olmaq üçün meditasiyalardır. Yoqa elastik olmağa və yaxşı formada qalmağa kömək edir. O, həmçinin yorğunluğu azaldır və zehni sağlamlığı qüvvətləndirir. Düzgün relaksasiyanı, nəfəsalmanı, məşqi, meditasiyanı, sağlam qidalanmanı və pozitiv düşünməyi öyrədir. Gündəlik yoqa məşqlərindən faydalanmaq üçün vegetarian olmağa ehtiyac yoxdur.

Bir sıra yoqa növləri vardır ki, bunları bilmək faydalıdır:

Aştanqa Yoqa intensiv yoqa sistemidir.
Buraya mütərəqqi poza seriyaları daxildir. Hər kəs istədiyi intensivlikdə məşq edə bilər.
Bikram Yoqa 35-40º C temperaturlu otaqda edilir. Hərarət tərləməni artırır və bədən təmizlənir, əzələ möhkəmlənir.
Hatha Yoqa – bütün yoqa tiplərinin ən məşhurudur, onun əsasında asanalar dayanır.
İyenqar yoga – ABŞ-da ən populyar yoqa növüdür, məqsədi zərif pozaları öyrətməkdir, əzələlərə və düzgün bədən duruşuna xüsusi diqqət yetirilir.
Vinyasa yoqaya
intensiv dartınma məşqləri daxildir. Bu növ əsasən hərəkət və nəfəsalmanın uzlaşmasına diqqət yetirir.

Məşqlərin intensivliyi həyat tərzimizin imkanlarına uyğunlaşdırılmalıdır (həftədə bir dəfə və ya hər gün).

Biz tezliklə bədənimizdə müsbət dəyişiklikləri görəcəyik.

 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yağlı blinçiklər

Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Dönər-kəbab

Dönər-kəbab

Şaquli şişdə qızardılmış və təndir çörəyinin içinə qoyularaq süfrəyə verilən quzu ətindən türk xörəyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Çapati – hindistan çörəyi

Çapati – hindistan çörəyi

Çapati (hint çörəyi)- çovdar unundan açıq atəştə hazırlanan hint çörəyi.

3 nəfər 45 deq çox Asan
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Yoqa
Informative &∓ researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
Yoqa həmin fəlsəfi sistemi icad edən və onu bu cür adlandıran hindu müdrikləri tərəfindən yaradılmış 5 min yaşlı Hindistan təlimidir.

Bədənin və ağlın təkmilləşməsi

Yoqa elementləri əzələ dartma və əyilmə məşqləri əlavə edilir. Yoqa bədən və yaddaşı təkmilləşdirən və həyat tərzinə çevrilən metod kimi anlaşılmalıdır.

Relaksasiya, elastiklik və pozitiv düşünmə

Bu məşqlərin əsas hissəsi fiziki pozalar və ya Asanalar, nəfəsalma üsulları və ya Pranayama və daha elastik olmaq üçün meditasiyalardır. Yoqa elastik olmağa və yaxşı formada qalmağa kömək edir. O, həmçinin yorğunluğu azaldır və zehni sağlamlığı qüvvətləndirir. Düzgün relaksasiyanı, nəfəsalmanı, məşqi, meditasiyanı, sağlam qidalanmanı və pozitiv düşünməyi öyrədir. Gündəlik yoqa məşqlərindən faydalanmaq üçün vegetarian olmağa ehtiyac yoxdur.

Bir sıra yoqa növləri vardır ki, bunları bilmək faydalıdır:

Aştanqa Yoqa intensiv yoqa sistemidir.
Buraya mütərəqqi poza seriyaları daxildir. Hər kəs istədiyi intensivlikdə məşq edə bilər.
Bikram Yoqa 35-40º C temperaturlu otaqda edilir. Hərarət tərləməni artırır və bədən təmizlənir, əzələ möhkəmlənir.
Hatha Yoqa – bütün yoqa tiplərinin ən məşhurudur, onun əsasında asanalar dayanır.
İyenqar yoga – ABŞ-da ən populyar yoqa növüdür, məqsədi zərif pozaları öyrətməkdir, əzələlərə və düzgün bədən duruşuna xüsusi diqqət yetirilir.
Vinyasa yoqaya
intensiv dartınma məşqləri daxildir. Bu növ əsasən hərəkət və nəfəsalmanın uzlaşmasına diqqət yetirir.

Məşqlərin intensivliyi həyat tərzimizin imkanlarına uyğunlaşdırılmalıdır (həftədə bir dəfə və ya hər gün).

Biz tezliklə bədənimizdə müsbət dəyişiklikləri görəcəyik.