Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Yüngül yay salatları - çəki itirin və əla görünün

 

Çəki itirin və yaxşı görünün

Gündə ən azı beş dəfə yemək vacibdir, amma karbohidratı və yağı az olan kiçik porsiyalarla, çoxlu maye için və gündə yarım saat gəzinti edin. Bəs nə yeməli? Yay fəsli pəhrizə başlamaq üçün ideal vaxtdır. Çeşidli meyvələrin və tərəvəz salatlarının dadı və faydalarından həzz almaq olar.
 

Yay salatları bişirərkən elə meyvə və tərəvəzlərin kombinasiyasını seçin ki, onlar nəinki ehtiyac və istəklərinizi təmin etsin, həmçinin metabolizmi artıran, yağları yandıran və yaxşı hiss etmənizi, formada olmağınızı təmin edən əsas elementlərdən ibarət olsunlar: badımcan, sukkini, pomidor, bibər, şaftalı, yemiş, üzüm, paxla, xiyar, kahı, brokkoli, limon, alma, avokado. Dadlı salat əldə etmək üçün pendir, qaynadılmış yumurta, qızardılmış çörək kubları, keyfiyyətli üzüm sirkəsi, yağ, bir qədər təzə otlar əlavə edin. İsti və ya soyuq ,ətli və ya ətsiz yeyin, onlar sizin sevimli yay zövqünüz olacaq!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Meksika mətbəxini sevənləri ən favorit yeməyi - burrito resepti.

12 nəfər 45 deq çox Orta
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Yüngül yay salatları - çəki itirin və əla görünün
 

Çəki itirin və yaxşı görünün

Gündə ən azı beş dəfə yemək vacibdir, amma karbohidratı və yağı az olan kiçik porsiyalarla, çoxlu maye için və gündə yarım saat gəzinti edin. Bəs nə yeməli? Yay fəsli pəhrizə başlamaq üçün ideal vaxtdır. Çeşidli meyvələrin və tərəvəz salatlarının dadı və faydalarından həzz almaq olar.
 

Yay salatları bişirərkən elə meyvə və tərəvəzlərin kombinasiyasını seçin ki, onlar nəinki ehtiyac və istəklərinizi təmin etsin, həmçinin metabolizmi artıran, yağları yandıran və yaxşı hiss etmənizi, formada olmağınızı təmin edən əsas elementlərdən ibarət olsunlar: badımcan, sukkini, pomidor, bibər, şaftalı, yemiş, üzüm, paxla, xiyar, kahı, brokkoli, limon, alma, avokado. Dadlı salat əldə etmək üçün pendir, qaynadılmış yumurta, qızardılmış çörək kubları, keyfiyyətli üzüm sirkəsi, yağ, bir qədər təzə otlar əlavə edin. İsti və ya soyuq ,ətli və ya ətsiz yeyin, onlar sizin sevimli yay zövqünüz olacaq!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description