Yüngül yay salatları - çəki itirin və əla görünün

 

Çəki itirin və yaxşı görünün

Gündə ən azı beş dəfə yemək vacibdir, amma karbohidratı və yağı az olan kiçik porsiyalarla, çoxlu maye için və gündə yarım saat gəzinti edin. Bəs nə yeməli? Yay fəsli pəhrizə başlamaq üçün ideal vaxtdır. Çeşidli meyvələrin və tərəvəz salatlarının dadı və faydalarından həzz almaq olar.
 

Yay salatları bişirərkən elə meyvə və tərəvəzlərin kombinasiyasını seçin ki, onlar nəinki ehtiyac və istəklərinizi təmin etsin, həmçinin metabolizmi artıran, yağları yandıran və yaxşı hiss etmənizi, formada olmağınızı təmin edən əsas elementlərdən ibarət olsunlar: badımcan, sukkini, pomidor, bibər, şaftalı, yemiş, üzüm, paxla, xiyar, kahı, brokkoli, limon, alma, avokado. Dadlı salat əldə etmək üçün pendir, qaynadılmış yumurta, qızardılmış çörək kubları, keyfiyyətli üzüm sirkəsi, yağ, bir qədər təzə otlar əlavə edin. İsti və ya soyuq ,ətli və ya ətsiz yeyin, onlar sizin sevimli yay zövqünüz olacaq!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qundelsayağı blinçiklər
Qundelsayağı blinçiklər

Qundesayağı blinçiklərin resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Qarğıdalı unundan tortilya
Qarğıdalı unundan tortilya

Tortilya resepti- Meksikalılar tortilyanı çörəy əvəzinə istifadə edir.

10 nəfər 30-45 dəq Asan
Qırmızı lobya ilə tako
Qırmızı lobya ilə tako

Sizi Meksika bayramına aparacaq və özünün rəng çalarları ilə sevindiricək yemək!

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Boqraç (şorba-qulyaş)
Boqraç (şorba-qulyaş)

Boqraç resepti – qulyaş-şorba

4 nəfər 45 deq çox Orta
Yüngül yay salatları - çəki itirin və əla görünün
 

Çəki itirin və yaxşı görünün

Gündə ən azı beş dəfə yemək vacibdir, amma karbohidratı və yağı az olan kiçik porsiyalarla, çoxlu maye için və gündə yarım saat gəzinti edin. Bəs nə yeməli? Yay fəsli pəhrizə başlamaq üçün ideal vaxtdır. Çeşidli meyvələrin və tərəvəz salatlarının dadı və faydalarından həzz almaq olar.
 

Yay salatları bişirərkən elə meyvə və tərəvəzlərin kombinasiyasını seçin ki, onlar nəinki ehtiyac və istəklərinizi təmin etsin, həmçinin metabolizmi artıran, yağları yandıran və yaxşı hiss etmənizi, formada olmağınızı təmin edən əsas elementlərdən ibarət olsunlar: badımcan, sukkini, pomidor, bibər, şaftalı, yemiş, üzüm, paxla, xiyar, kahı, brokkoli, limon, alma, avokado. Dadlı salat əldə etmək üçün pendir, qaynadılmış yumurta, qızardılmış çörək kubları, keyfiyyətli üzüm sirkəsi, yağ, bir qədər təzə otlar əlavə edin. İsti və ya soyuq ,ətli və ya ətsiz yeyin, onlar sizin sevimli yay zövqünüz olacaq!