Zülal pəhrizi

Zülal pəhrizlərinin əsas qaydaları:

  • böyük həcmlərdə su içmək,
  • tərəvəzlər və meyvələri müntəzəm şəkildə istehlak etmək,
  • yemək qəbullarının sayı gündə 4-5 dəfə olmalıdır
high protein diet helps in Nourishing Your Skin

Zülallar əsas təşkil edir

Bu pəhrizin əsası, yavan ət və kolbasalarda, ev quşlarının ətində, yumurtalarda, pendirlərdə və başqa süd məhsullarında olan təbii zülallardır. Zülallarla zəngin bu qida məhsulları ilə yanaşı tərkibində karbohidratlar olan məhsulları da pəhrizə daxil etməyi unutmamaq vacibdir. Rasionumuzda şirniyyat və şəkərə qadağa qoyub, yavan ətləri və pendirləri qiymətləndirmək lazımdır.

Su için

Gündə ən azı 2 litr qazsız su içmək vacibdir ki, bu şərtə əməl olunursa orqanizmimiz təbii zülalları çətinlik olmadan həzm edir.

Tərəvəz və meyvə yeyin

Tərəvəzlər və meyvələr barədə unutmamalıyıq, məsələn, onları salatlar şəkildə yeməliyik. Karbohidratların və başqa qidalandırıcı maddələrin əla mənbələri:

  • Qarğıdalı unu
  • Bal, quru meyvələr, şəkərlənmiş meyvələr və qoz-fındıq
  • Düyü, qarabaşaq yarması, kartof, makaron, yulaf və qarğıdalı lopaları.
The New Lifestyle Diet was ranked the best liquid protein diet and meal replacement program 

Hər gün məşq edin

Xatırladırıq ki, müntəzəm, gündəlik fiziki məşqlər hər gününüzün bir hissəsinə çevrilməlidir!

Gündə 4-5 dəfə yeyin

Gündəlik yəmək qəbullarının sayı 4-5 dəfə olmalıdır. Aktiv fiziki məşqlərlə məşğul olarkən bədənimizi qidalandırıcı maddələrlə daimi olaraq təmin etməyi yaddan çıxarmamalıyıq. Bu pəhriz aclıq çəkməyəcəyik.

İlham mənbəyi olan gündəlik menyu nümunələri:

Səhər yeməyi: Bir fincan kakao, vetçina və ya pendir ilə 3 dilim tam taxıl və ya çovdar çörəyi və ya Süd və kişmiş ilə yulaf lopaları, quru meyvələr və günəbaxan tumları
Lanç: Xiyar və pomidor ilə iki bulka və ya
Nahar: Suda bişirilmiş toyuq döşü (düyü və salat ilə) və ya Qarğıdalı unundan hazırlanmış blinçiklər və kəsmik
Günorta yeməyi: Düyü və pendir ilə yoqurt, bir alma və ya Yağsızlaşdırılmış kəsmik və bal ilə iki kiçik bulka
Şam: Salat ilə balıq və ya Limonlu çay (şəkər qatılmır), iki ilıq bişirilmiş yumurta, ağ bulka

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qırmızı lobya ilə tako
Qırmızı lobya ilə tako

Sizi Meksika bayramına aparacaq və özünün rəng çalarları ilə sevindiricək yemək!

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Toyuq ətli Sezar salatı
Toyuq ətli Sezar salatı

Sezar salatı resepti.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Zülal pəhrizi

Zülal pəhrizlərinin əsas qaydaları:

  • böyük həcmlərdə su içmək,
  • tərəvəzlər və meyvələri müntəzəm şəkildə istehlak etmək,
  • yemək qəbullarının sayı gündə 4-5 dəfə olmalıdır
high protein diet helps in Nourishing Your Skin

Zülallar əsas təşkil edir

Bu pəhrizin əsası, yavan ət və kolbasalarda, ev quşlarının ətində, yumurtalarda, pendirlərdə və başqa süd məhsullarında olan təbii zülallardır. Zülallarla zəngin bu qida məhsulları ilə yanaşı tərkibində karbohidratlar olan məhsulları da pəhrizə daxil etməyi unutmamaq vacibdir. Rasionumuzda şirniyyat və şəkərə qadağa qoyub, yavan ətləri və pendirləri qiymətləndirmək lazımdır.

Su için

Gündə ən azı 2 litr qazsız su içmək vacibdir ki, bu şərtə əməl olunursa orqanizmimiz təbii zülalları çətinlik olmadan həzm edir.

Tərəvəz və meyvə yeyin

Tərəvəzlər və meyvələr barədə unutmamalıyıq, məsələn, onları salatlar şəkildə yeməliyik. Karbohidratların və başqa qidalandırıcı maddələrin əla mənbələri:

  • Qarğıdalı unu
  • Bal, quru meyvələr, şəkərlənmiş meyvələr və qoz-fındıq
  • Düyü, qarabaşaq yarması, kartof, makaron, yulaf və qarğıdalı lopaları.
The New Lifestyle Diet was ranked the best liquid protein diet and meal replacement program 

Hər gün məşq edin

Xatırladırıq ki, müntəzəm, gündəlik fiziki məşqlər hər gününüzün bir hissəsinə çevrilməlidir!

Gündə 4-5 dəfə yeyin

Gündəlik yəmək qəbullarının sayı 4-5 dəfə olmalıdır. Aktiv fiziki məşqlərlə məşğul olarkən bədənimizi qidalandırıcı maddələrlə daimi olaraq təmin etməyi yaddan çıxarmamalıyıq. Bu pəhriz aclıq çəkməyəcəyik.

İlham mənbəyi olan gündəlik menyu nümunələri:

Səhər yeməyi: Bir fincan kakao, vetçina və ya pendir ilə 3 dilim tam taxıl və ya çovdar çörəyi və ya Süd və kişmiş ilə yulaf lopaları, quru meyvələr və günəbaxan tumları
Lanç: Xiyar və pomidor ilə iki bulka və ya
Nahar: Suda bişirilmiş toyuq döşü (düyü və salat ilə) və ya Qarğıdalı unundan hazırlanmış blinçiklər və kəsmik
Günorta yeməyi: Düyü və pendir ilə yoqurt, bir alma və ya Yağsızlaşdırılmış kəsmik və bal ilə iki kiçik bulka
Şam: Salat ilə balıq və ya Limonlu çay (şəkər qatılmır), iki ilıq bişirilmiş yumurta, ağ bulka