Sukkini

100 qr sukkini - 16 kkal

Kalium, lif, fosfor və kalsiumun zəngin mənbəyidir. Bədənin vitaminlərə, xüsusilə C və B qrup vitaminlərinə olan ehtiyacını əhəmiyyətli dərəcədə qarşılayır.

İncə olmaq üçün

Sukkinini erkən vaxtında yemək lazımdır, çünki bu vaxt o həm dad xüsusiyyətlərini saxlayır, həm də həzm üçün yüngül olur. Sukkini uşaqların menyusunu, xəstəlikdən yeni sağalan və ya həzm problemləri olan insanların menyusuna əlavə oluna bilər. Asan həzm olunması və az kaloriliyi Sukkinini çəki itirmə pəhrizlərin ən sevimli tərəvəzlərindən biri edib.

Mükəmməl cild

Aparıcı kosmetika şirkətləri sukkini tumlarından yağ vəzilərinin funksiyasını tənzimləyən kremlərin inqredienti kimi istifadə edir.

Yeni Dünyadan maraqlı fakt

Balqabağın vətəni olan Amerikadan ilk dəfə onların tumları yeyilirdi. Onlar Avropaya 16-cı əsrdə digər “maraqlı şeylərlə” bərabər Yeni Dünyadan gətirilib. Əvvəlcə sukkini digər bir çox yeni naməlum bitkilər kimi botanika bağlarında becərilirdi. Hazırda, Aralıq dənizi mətbəxini onsuz təsəvvür etmək çətindir. Hazırda istifadə etdiyimiz tam yetişməmiş sukkinini ilk dəfə İtalyanların 18-ci əsrdə hazırladığı düşünülür.